streda 15. februára 2017

Zmena či nie?

Som v produktívnom veku

Produkovala som pre spoločnosť od skončenia vysokej školy dokiaľ som nešla na dovolenku. Materskú. Je to parádne obdobie sledovania, ako rastie a vyvíja sa krásna ľudská bytosť. Zároveň mi však z času na čas prebehne myšlienka, čo budem robiť, rozumej produkovať, keď uplynie táto intenzívna fáza starostlivosti o dieťa. Chcem sa vrátiť na pôvodné pracovné miesto? Do tej istej firmy? Bude ma chcieť môj posledný zamestnávateľ? Chcem ja vôbec pokračovať v tom, kde som skončila? Nebolo by lepšie využiť tento časový odstup a úplne zmeniť svoju kariéru?

Čo chcem?

To je jednoduché. Chcem robiť to, čo ma bude baviť, budem sa na tú prácu tešiť, nadšenie z nej ma vtiahne, aby som sa ďalej v tejto oblasti rozvíjala, bude prínosom. A...dokážem si ňou zároveň zarobiť na svoj osobný život podľa svojich predstáv.

Zdá sa, že mám v tom jasno alebo nie?

Je tu nejaký problém? Áno. Čo by to "to" malo byť? Moja doterajšia práca ma veľmi bavila, ale teraz akosi necítim to nadšenie, ktoré tam bolo po minulé roky. Z nejakého dôvodu ma to ťahá k písaniu. Lepšie sa mi aj rozmýšľa, keď svoje myšlienky vidím pred sebou na papieri alebo na obrazovke. Tak som sa rozhodla, že si založím blog, na ktorom budem môcť písať o veciach, ktoré môžem, páčia sa mi, mám ich vyskúšané na vlastnej koži. Verím, že čas a analýza napísaného mi smer ukážu. Toto malo byť napísané asi ako prvé, na začiatku môjho blogu.

Zažili ste aj vy zmenu kariéry?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára