utorok 7. februára 2017

Kelímkový koláčik

Keď je niečo chutné a ešte sa to dá aj rýchlo a ľahko vyrobiť, to je moje:-) Preto sa rada s týmto receptom (nie mojím) rada podelím:-)

Jogurtové kelímky

Slúžia ako odmerky na všetko, čo budete potrebovať.

Ingrediencie:

2 kelímky plnotučného bieleho jogurtu
2 celé vajíčka.
1 kelímok hnedého kryštálového cukru
1 kelímok rastlinného oleja
1 vanilkový cukor
4 kelímky hladkej múky (ja som dala aj celozrnnú špaldovú)
1,5 čajovej lyžičky prášku do pečiva (ja som dala sódy bikarbóny)

V jednej nádobe sa zmiešajú sypké suroviny (múka so sódou bikarbónou) a v druhej vlhké (teda, všetky ostatné). Zmiešame spolu. Na vrch poukladáme ovocie alebo čokoládu (komu čo chutí). Pečieme na stredne veľkom plechu na 180 stupňov cca 35 min (alebo aj menej, treba sledovať, podľa trúby). :-)

Aké sú Vaše tipy na ovocie alebo inú "chuťku", ktorá sa vám osvedčila na takomto koláčiku?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára