piatok 20. januára 2017

Baby Balance

Balansovať alebo nie?

Ja hovorím áno. Myšlienka Babybalance  si ma získala od začiatku, ako som sa dostala k informáciám na ich stránke surfovaním na internete. A už sme absolvovali 4 kurzy a teraz pokračujeme v piatom. A čo sa mi páči? Predovšetkým to bol a stále je príjemný a aj užitočne strávený čas s mojim dieťaťom na hodine, ktorú vedie láskavá a milá lektorka. Na hodine sa inšpirujeme mnohými cvičeniami, tančekmi a aktivitami, ktorým sa venujeme aj doma.

Zábavnou formou sa tak dieťatko učí nové veci

Súčasťou hodiny je aj "dráha", kde deti preliezajú, vyliezajú, podliezajú "zaujímavé" predmety:-). S lektorkinou pomocou sa nám podarilo v prvom kurze (začínali sme, keď mal 8 mesiacov) napríklad rozbehnúť štvornožkovanie.  Nie hneď, ale stačilo pár dní cvičení doma, bohužiaľ aj s plačom, ale išlo to...Som Saške za to veľmi vďačná. Lektorky, s ktorými som sa osobne stretla Saška, Jaja aj Andy sú úžasné, majú radi deti, vedia to s nimi, sú empatické, vnímavé a deti ich majú radi tiež. Skúste balansovať so svojim dieťatom aj vy, je to zábava:-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára