štvrtok 5. mája 2016

Osvedčený zahusťovač mihalníc

Biely zázrak

Patrím k ženám, ktoré príroda neobdarila hustými mihalnicami ako napríklad môjho malého syna, ktorý ma mega mihalnice po otcovi. Pri líčení očí nepoužívam očné tiene ani horné linky, lebo mám hlboko vsadené oči a tiene mi ani vidieť nebolo to po prvé a ani sa mi tiene na mne nepáčia to po druhé. A linky sa mi so železnou pravidelnosťou otlačili o očný oblúk, takže o ničom. Za to mám pekné veľké oči a najviac mi vyhovuje, keď si zvýrazním iba mihalnice. A v tom mi veľmi pomáha jeden super produkt, ktorý už dávno nie je novinkou. Je to....tradáááá

Lash Boost Extension Fibres od Catrice

Spomínam ho však preto, lebo je môj obľúbený, ten môžem. Zlá správa je, že dm-ko ho už neponúka. Keď som sa to dozvedela, tak som vykúpila zvyšné zásoby, a som na istý čas v pohode (mám ich ešte 4:-). Poznáte niekto podobnú alternatívu? Už myslím do budúcnosti, aký zázrak ma zachráni:-)

Na okraj: Nie som platený propagátor tohto produktu, iba sa mi ľúúúbi, preto si našiel miesto aj tu. :-)
Lash Boost Extension Fibres

2 komentáre:

  1. Vyzerá to naozaj lákavo, používa to aj moja najlepšia kamoška a nesmierne si to pochvaľuje :) Určite to vyskúšam aj ja! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Monica,
    sorry, že reagujem tak neeeskoro, ale život ti pripraví hneď iné plány, keď si nedáš pozor:-).
    Chcela som sa len opýtať, či si teda vyskúšala. Čo hovoríš?:-)

    OdpovedaťOdstrániť