streda 4. mája 2016

Poďakujte sa za ľudí, ktorých máte radi

Nie je to samozrejmosť

Dnes som čítala pár blogov a narazila som na jeden príspevok, kde ona opisovala jeho správanie voči nej. Ako dokáže tolerovať jej nekonečné nákupy lakov na nechty a obiehať s ňou bez reptania obchody, priniesť kvety, dať jej nabíjať mobil, zatiaľ, čo sa ona sprchuje, ustlať posteľ, lebo vie, že ona to má tak rada. Nejeden komentár pod článkom sa niesol v duchu, "dievča, toho sa drž". Mňa však zaujalo niečo iné. A to, že ONA si všimla, ONA oceňuje jeho správanie, neberie ho, ako samozrejmosť. Dokonca o ňom napísala na svojom blogu, čím to "zverejnila" pred svetom. A to môžem. Nie, nie je to samozrejmosť. Dnes večer aj ja poďakujem za ľudí, ktorí ma majú radi a robia môj život krajší. Tiež na to často zabúdam. Ako ste na tom vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára